Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Η Ρούλα ρόκ ήταν πραγματικό σοκ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ Η ΖΕΤΑ ΣΤΟ DANCING
ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΘΑΜΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΖΙΕΕΕΝΗΣ ΚΟΟΥ PRODUCTIONS




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΠΩΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ DANCING






Η Ζωή της άλλης με την Ρούλα
Κορομηλά στον ρόλο της γιαγιάς Κάτιας

Κοριτσάρα μου όμορφη, φόρεσες το κολάν, χτύπησες και ένα τατουάζ, έβαλες και το δεκάποντο και βγήκες. @Για να πας με τις φίλες σου να παίξεις μπηρίμπα ήσουν ταμάμ. @Αλλά που πας μωρή εξηντάρα με υφάκι και τουπέ να παρουσιάσεις μουσική εκπομπή? @Άλλες στην ηλικία της κάνουν διακοπές, πάνε ταξιδάκια, γίνονται προεδρίνες στα ΚΑΠΗ. Δεν βγαίνουν με δέκα κιλά μάσκαρα και άλλα τόσα κιλά πούδρας σε εκπομπή που κυνηγάει το 15-44. @Θα με λωλάνεις εντελώς ή το κάνεις επίτηδες για να μου κάτσει το χάμπουργκερ? @Η Ρούλα στο Greek Idol ήταν σαν το πιπέρι στο ρυζόγαλο. @Είναι συστατικά της κουζίνας, αλλά δεν ταιριάζουν. @Βγήκε με ρυθμικό κομμάτι και ήταν λες και είχε κάνει εγχείρηση στον γοφό της. @Τα παιδιά ήταν υπέροχα. @Μην ακούω αηδίες, μερικοί τραγούδησαν καλύτερα και από μερικούς άλλους τραγουδιστές της κακιάς ώρας. @Όλες οι εκπομπές την Δευτέρα στους ρυθμούς της Ρούλας. @Αλίμονο μην χάσει η μπεμπέκα προβολή, φήμη, δόξα. @Ακούω την Τρίτη θα φωτογραφηθεί για το down town για να μας ζαλίσει τον έρωτα. @Κυρία η παραγωγή, ούτε ένα πλάνο στην κερκίδα των διασημοτήτων. @Οι φιλενάδες του Alpha στο πλευρό της. @Ανεπίτρεπτο η εθνική παρουσιάστρια (το εθνική σταρ το έχει καταθέσει στην επιτροπή πατέντας ο Ευαγγελόπουλος) να λέει στο κοινό να το βουλώσει γιατί δεν ακούει τι της λένε από το κοντρόλ. @Χρειάζεται ακουστικό η γυναίκα, δεν ακούει, γέρασε. @Η Ρούλα πάντως την έφαγε διπλά. @Και στον Καφέ πήγε η Έλλη και το μοβ σέξι φορεματάκι της φόρεσε. @Φήμες που θέλουν την Ρούλα να λιποθύμησε στην σκηνή στο πρώτο διαφημιστικό κρίνονται ανεπιβεβαίωτες που λέει και η μανταμίτσα μου. @Σίγουρη είμαι πως μόνο στον Βαγγέλη Παπαδόπουλο έκανε κούκου το χθεσινό σκύψιμο της Ρούλας. @Δεν το έχει άλλο η γυναίκα. @Πρέπει να κάνει άλλα πράγματα στην ζωή της. @Καμιά ζωγραφική, κανένα πλεκτό. @Είχε δίκαιο τελικά ο Λαζόπουλος στο Αλ Λαϊκιστήρι του.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ Σπυριδούλα!!! Συνέχισε να μας κάνεις να γελάμε έτσι!!!

Skroutz είπε...

Γεια σου Σπυριδούλα!!Το σκίτσο με τη Νταίζη Ντακ όλα τα λεφτά!!!!!
@Μωρέ δεν ήταν κακή η Ρούλα, μου φάνηκε πιο χαλαρή από ποτέ..Είπε στα φανκλάμπια να σκάσουν γιατί πέρσι είχε αποχωρήσει από μόνη της λάθος παίκτη και έτρεχαν οι Γερμανίδες να βρουν εύκαιρα υπογλώσσια...
@ΥΓ Αυτό με το πιπέρι και το ρυζόγαλο ήταν απαιχτο.. Πέθανα!

Ανώνυμος είπε...

σπυριδουλα ακριβως την ιδια γνωμη εχω και εγω για την κορομηλα.Δε ειναι βεβαια εξηντα,αν δεν κανω λαθος πρεπει να χει γεννηθει το 1957.Αν ηθελε σωνει και ντε να ναι στην τβ ας εκανε κατι αλλο οχι σοου τραγουδιου με παιδακια που μπορει να ειναι εγγονια της.Παιδια δεν υπερβαλω εχω γνωστη που εγινε γιαγια στα 35.
Το σοου δεν το ειδα η μαλλον μονο εικονα ειδα γιατι εχω διπλη οθονη
(ολοι η οικογενεια εβλεπε μπασκετ και ποδοσφαιρο βαριομουν να σηκωθω να παω σε αλλη τβ)τι διαολο η μουρη της ηταν σαν αστακος αναψοκοκινισμενος.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Κ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Καλα η φωτογραφια με την Νονορα απλα δεν υπαρχει!!!!!!!!!!!!

Οοσν αφορα στα περι ηλικιας κλπ της Ρουλας διαφωνω!:p Προτιμω Ρουλαρα 55αρα(ξεκολλατε λιγακι με τις ηλικιες βρε αγαπες),μια χαρα κρατιετε,παρα ολα τα τσολια Ω' διαλογης που εχουν κατακλησει την τι βι μας!Επισης την προτιμω και απο το sakis που δεν μπορει να σταυρωσει λεξη και η αληθεια ειναι οτι ουτε αυτος ειναι νιανιαρο πια(40+) ασχετα αν συμπεριφερεται ετσι!

Συνεχισε να μας φτιαχνεις το κεφι Σπυριδουλα!!!

"Tiviola"

spuridoula είπε...

Ναι αγάπη συμφωνώ, τώρα που την είδα στην επανάληψη σαν να μου άρεσε. Είμαι και εγώ η τηλεθεάτρια με σταθερές απόψεις! Καλά ο Σάκης μόνο το αισθάνομαι έμαθε από τριάντα επεισόδια factor. Το λέει τελευταία σε κάθε συνέντευξη. Του λείπει φαίνεται, χαχαχαχαχαχα.

Ανώνυμος είπε...

τιβιολα εγω δεν εχω κανενα προβλημα με την ηλικια της, ισα ισα.
Αλλα το σοου θελει νεο προσωπο.Θα μου πεις ποια ειναι καλυτερη????? καμια.
Η ελενη βαριεται και να το σκεφτει.
Η ρουλα θα μου αρεσε σε κατι αλλο.Ολο αυτο το νεανικο ντυσιμο ακομη και αν το σωμα της το υποστηριζει δεν μου αρεσει, το ντυσιμο πρεπει να βαδιζει με την ηλικια,αν δεν κανει τα κουνηματα και τα κρυοπλαστα αστειακια,καλη ειναι.
Η ρουλα μου αρεσει ηρεμη και μετρημενη.Οχι να φωναζει.
Απο αυτα που διαβασα, πρεπει να ηταν οπως μου αρεσει.Κ.Μ